Вагомим кроком для впровадження в Україні ініціативи прозорості видобувних галузей (ЕІТІ) став практичний семінар “Підтримка завершення розробки Комунікаційної стратегії ЕІТІ в Україні”, який відбувся 11-12 листопада у Києві за підтримки GIZ. Участь у ньому взяли представники Міністерства енергетики, неурядових українських та міжнародних організацій.
В ході обговорення та дискусій вироблено детальну стратегію інформаційного супроводу імплементації стандартів ЕІТІ, які є ключовим інструментом співпраці між урядом країни, видобувними компаніями та громадянським суспільством. Ефективна комунікаційна робота дасть змогу залучити більше компаній видобувної галузі до Ініціативи, підвищити їхній імідж та позитивне сприйняття у суспільстві, а також сприятиме прозорості платежів видобувних компаній до бюджету України та доходів уряду, отриманих від їхньої діяльності. А це, в свою чергу, стане вагомим фактором для зростання інвестиційної привабливості видобувної галузі та поліпшення іміджу нашої держави.
Комунікаційна стратегія є частиною Робочого плану ЕІТІ і дає розуміння подальших кроків у співпраці між урядом, видобувними компаніями й громадськістю на етапі підготовки звітів ЕІТІ, імплементації вимог і правил ЕІТІ.
Ініціатива прозорості видобувних галузей (ЕІТІ) – це незалежний стандарт прозорості. Україна приєдналася до ЕІТІ у вересні 2009 року, підтвердивши ці наміри рядом документів та створенням у 2012 році Багатосторонньої групи зацікавлених осіб, до якої на паритетних умовах ввійшли представники органів влади, видобувних компаній і громадськості. 17 жовтня 2013 року, за рішенням міжнародного секретаріату ЕІТІ, Україна отримала статус країни-кандидата ЕІТІ.